Шанс почати кар'єру в медіа: Стартував конкурс учнівських сюжетів «Репортер»

  • 21

Фото без опису

 

Національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій України оголошує про старт конкурсу учнівських відеосюжетів «Репортер» 2024! Цей конкурс — унікальна можливість для старшокласників 9-11 класів спробувати себе в ролі журналістів та познайомитись із топовими українськими медійниками та інфлюенсерами.

 

Участь у конкурсі можуть взяти школярі 9 — 11 класів з усієї країни. Їм потрібно підготувати відеосюжет до 3-х хвилин в горизонтальному форматі на одну з трьох тем:

 

  • Культура — це ми: цікаво про традиції, митців, культурні пам'ятки мого міста чи села
  • Ментальне здоров’я як запорука стійкості
  • Мої супергерої: історії людей, які надихають та змінюють країну на краще

 

Дедлайн подачі робіт: 23 грудня 23:59.

 

Правила та умови конкурсу доступні за посиланням.

 

Журі обере 50 фіналістів; вони отримають подарунки. Десятеро учасників стануть переможцями і зможуть потрапити на 3-денний «Репортер Camp», де здобуть практичні навички у журналістиці, познайомляться з відомими українськими медійниками, інфлуенсерами, відвідають цікаві лекції від провідних українських медіафахівців, ведучих та кореспондентів.  

 

Переможців буде оголошено на сайті та в соцмережах «Фільтра» та ПРООН в Україні.

 

У разі виникнення запитань звертайтеся до організаторів конкурсу за електронною адресою filter.mkip@gmail.com з поміткою в темі листа «Репортер: є питання».

 

«Фільтр» проводить цей конкурс вже втретє. Переможці конкурсу 2021 та 2023 року провели в Києві три дні, протягом яких відвідали ньюзруми відомих редакцій, попрацювали разом з професійними журналістами, познайомилися з відомими інфлуенсерами.

 

Національний конкурс «Репортер» реалізовується національним проєктом з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій за підтримки ПРООН в Україні та фінансування уряду Японії. Партнерами проєкту є Міністерство освіти і науки України та Суспільне Мовлення.